maandag 16 december 2013

Nieuwe stoffen, naamlabels,..

Hallo allemaal, 

In het weekend zijn mijn schoonzusje, mijn mama en ik
naar de stoffenwinkel Bobby Sewing gereden.

Met deze stapel stoffen kwam ik buiten.
En ook mijn garen voorraad is 
twee klosjes rijker geworden :-)

De bovenste stof is auberginekleur hoor!

En ik heb mij eindelijk ook eens 
van die leuke naamlabels gemaakt en besteld.
Mijn bestelling is gedaan bij Holland Label
Ik ben er zeer tevreden van , 
goede service, fijn mailcontact 
en héél snelle levering, 
zelfs in drie verschillende zendingen aangekregen 
en maar één keer verzendkosten betaald !

Ik heb er drie verschillende gemaakt. 
Van elke soort heb ik er 50.
Je kon alles zelf kiezen, 

Die met kleurtjes, zijn voor aan kinderknuffels,..
dan die grijze met het breiwerk, voor in de wollekes
en die grijze met het naaimachine, voor in de naaiwerkjes.

Ik heb ze zo gemaakt dat ik ze ook dubbel kan plooien
en eventueel opzij kan innaaien.
Je kon ook instrijkbare bestellen hoor, 
maar ik heb voor innaaibare gekozen.

Als ik nu mijn naamlabel zie, 
denk ik nog meer aan mijn jongere broer!
Die noemt mij "Jampie".
Zo is "Handmade by Jampie" ontstaan :-)


Als ik gisteren ons dochter zag lopen, 
was ik wel wat fier op mezelf.
Toch leuk om te zien, dat je iets zelf gemaakt hebt! 

De gilet die ik vorige winter heb gebreid 
en de rok die ik nu net heb gemaakt,
Passen ons dochter mooi samen. 
Nu nog een nieuw t-shirtje maken, 
want deze die ze draagt, is te klein aan het worden. 
Haar kousenbroek lag in de was, 
dus ze heeft haar zwarte legging even aan nu . 
Maar met kousenbroek is het toch nog 
net een iets echter klassiek setje he :-) 



Haar kamerjas is ook bijna klaar, 
ik hoop hem snel af te kunnen werken. 

Groetjes, 

5 opmerkingen:

cindy landuyt zei

Is dat het overslagrokje met de twee knopjes opzij? Mooi gedaan :-)

Daniëlle De Winter zei

Jou dochter staat daar wel te blinken in haar mooie outfit.
Die labels vind ik ook prachtig.
Grtjs
Daniëlle

Nina-hobbysite zei

Mooie labels. En een prachtig setje voor je dochter. Wat is een kousenbroek?

Tania zei

Wat een leuke labels heb je laten maken. En je dochter ziet er prachtig uit.

Michelle zei

Wat een mooie labels heb je besteld zeg! Lijkt me erg leuk om inderdaad je creaties voorbij zien te lopen :P