woensdag 25 december 2013

Tablet hoes voor onze tienerzoon

Hallo allemaal, 


Voor onze zoon (13 1/2 j) een tablet hoes gemaakt.
Voor binnen heeft hij wel zo een rubber rond hangen, 
maar als hij ze meeneemt naar ergens, 
is het zonder bescherming
en dat vind ik niet zo leuk.
Maar de hoes mag niks kinderachtig meer zijn !
Dus iets stoer van stof en afbeelding, 
maar toch nog lief ervoor gekozen :-)
Voor alles dook ik in de restbak;
ik koos voor jeansstof en fleece voor de buitenkant. 
En voor de voering, iets zacht 
(maar geen idee welke stof dit is van naam).
De hoes heeft dus drie lagen, 
zo is het goed beschermd !

Het lieve monstertje is een kleurplaat van internet 
en de letters heb ik ook zo uitgeprint,
 dat ze (vond ik) erbij passen. 
Dit alles met eerst vliesofix gestreken, 
maar met het lijfje van het monstertje,
 ging iets mis met dat spul, 
dus dat heb ik maar bijgelijmd voor de zekerheid. 
Plakbare velcro erin bevestigd, 
maar ik ga hem moeten vervangen door innaaibare, 
want zoals eerst gedacht, deze is niet stevig genoeg zo.

Onze zoon vindt zijn hoes heel leuk.



Groetjes, 



3 opmerkingen:

Tania zei

Wat een leuke hoes!
Ik ben ook aan eentje bezig. Het is mijn eerste echt naai-project dat ik zelf heb uitgedacht. Hopen dat het goed komt ;-)

Daniëlle De Winter zei

Dat geloof ik best dat de zoon dit een leuke hoes vindt.
Lekker stoer !!!
Grtjs
Daniëlle

Miss Creatuurtje zei

Leuk bedacht! En mooi!