vrijdag 20 december 2013

Van geen idee naar mini-zakje :-)

Hallo allemaal, 

Onze zoon vroeg gisteren om 19.30 u 
of ik een klein beestje kon haken 
tegen de volgende ochtend.
Dan kon hij het vandaag in school 
aan zijn vriendin afgeven, voor de kerst.

Nu zullen jullie denken, moet toch lukken hé?!
Dan zeg ik, neen denk het niet :-)

Ten eerste het was al 19.30 u 
en wij gaan allemaal slapen om 21 u, 
want wij moeten elke schooldag opstaan om 5.15 u !
Ten tweede , zo snel haak ik helemaal niet :-)
En ten derde, het is niet dat ik kon zeggen, 
tja als ik sebiet te moe ben , sta ik wel vroeger op 
om het af te werken...
ah neen, want wij staan al zo vroeg op!

Dus had ik voorgesteld om iets te naaien voor haar , 
maar wat hé?? 
Iets dat snel klaar is !
Goh, even denken .... ja een klein zakje.
Geen patroon gezocht, geen tijd en te moe ervoor, 
ik doe het wel uit mijn (vermoeide) hoofd.
Tsss, écht niet hoor, moe is moe !
Moet je toch niet proberen er nog informatie 
uit te krijgen of in te krijgen :-)
Zo was het dus ook, het was niet juist, 
ik had iets verkeerd gedaan.
Maar geen nood, ik naai de zij- en bovenkant 
dan wel met de hand toe.


Al bij al, is onze zoon toch blij met dit zakje voor haar.
het zakje sluit met een (ingenaaide) drukknoop. 
Nog een lint met hart vastgenaaid, 
dat kan ze er terug over schuiven of eraf laten daarna.


Ik had van zijn vriendin ook een kaartje gekregen, 
dus ik had er, eergisteren al, 
ook eentje voor haar gemaakt 
en deze er vandaag  ook bij gegeven. 
De kaart kan je op mijn andere blog bekijken, 
voor wie interesse heeft KLIK HIER.
Groetjes, 

6 opmerkingen:

Stins zei

Oh wat knap om met zo'n moe hoofd nog zoiets leuks te maken! Wat een onmenselijke tijd om op te staan zeg....
Groetjes, Mirjam.

Daniëlle De Winter zei

Dat heb je met je vermoeid lijf, prachtig gemaakt.
Grtjs
Daniëlle

Nina-hobbysite zei

Dat is snel gemaakt en erg leuk. Ik ben helemaal een trage haakster. Doe soms meer dan een week over een beertje.

Rita Janssen zei

Ook als was je doodmoe, dat heb je toch nog mooi uit je mouw getoverd! Prachtig zakje is het geworden, compleet met hart en al!
Grtjes, rita.

ANJA 3D zei

Wat heb je dit toch weer prachtig gemaakt.
Groetjes, Anja

Tania zei

Wow, wat heb je dat knap gedaan!