zaterdag 18 januari 2014

Kan ik hier iemand mee blij maken??

Hallo allemaal, 

Pff, wij zijn al héél de dag aan het opruimen. 
Er is al een autovol naar het containerpark 
en een autovol naar de kringloopwinkel gebracht. 
Maar bij het verder rommelen, kwam ik dit nog allemaal tegen. 
Dus daarom mijn vraag of ik er iemand blij mee kan maken??
Helemaal gratis hoor, ik ben er niks meer mee, 
omdat ik geen kruissteek meer doe.

De spullen gaan weg in volgorde van de reacties,
dus eerst is eerst :-)

Als de foto's niet duidelijk zijn , vraag er dan maar een betere  van hoor :-)



Het linkse pakje is lichtrose stof. 
Vanonder links zijn 4 plastiek matjes(?) met vierkantjes in.



Bij sommige zitten er nog draadjes in, 
die moet je zelf maar los prutsen :-)



Groetjes, 

6 opmerkingen:

Nina-hobbysite zei

O, die Anna en kruissteek vind ik erg leuk. Hoeveel kosten deze?
Ik borduur wel erg graag. Blijft erg leuk om te doen.

Patricia Smit zei

Je zou me erg blij maken met de Anna (2de van links met het hart op de voorpagina) en de middelste van onderen (kerst).
Groetjes Patricia (http://decreatieveuil.blogspot.nl)

Tania zei

Ik heb wel intresse in het 'Some Bunny to love' boekje en de licht roze stof. Ik denk dat je van de buurt van Antwerpen bent.
Als dat zo is, kom ik het wel oppikken, dan hoef je geen postzegels te verspillen.

Pauline zei

Je zou mij heel erg blij maken met een Anna! ( en als er al zoveel anderen dat willen, ach..dat kerstboekje is oook leuk! ) en een lapje stof is ook nooit weg, prutsen vind ik niet erg :)

Aafke zei

Als er witte borduurstof bij is, dan zou je me daar heel erg blij mee maken. Ik gebruik dat namelijk voor de regenboogkussens.
Enne, ik wil niet hebberig zijn, maar met dat lapje donkere linnen zou je me ook erg blij maken.
Groetjes Aafke
(PS Vorige reactie werd hier niet geplaatst, maar als ineens blijkt dat er toch 2 reacties van mij bij staan, dan mag je er één weghalen)

Verona zei

Ik heb wel belangstelling voor de naturel linnen stof.