donderdag 30 januari 2014

Nieuw projectje

Hallo allemaal, 

Ik heb zin in een nieuw projectje, 
op internet vond ik DIT partroon.
Graag wil ik zelf een andere sporttas.
Maar ik zal eerst eens een proeftas maken, 
die is dan voor ons dochter.
Kan ik zien of alles van mijn sporttas er wel in gaat.
Zoja, dan maak ik er ééntje voor mezelf daarna :-) 

Deze stof ligt geknipt klaar, ik had alles in huis, 
behalve de juiste lengte rits en tassenband. 
Mijn rits komt uit een oude gilet van ons dochter, 
maar volgens mij kan iets langer ook wel voor dit patroon?
Tassenband maak ik wel uit stof met versteviging in, 
heb ik vorige keer ook gedaan en is goed gekomen :-)  
Het bolletjesband en het garen zijn felrose hoor, 
géén rood gelijk de foto precies aantoont. 


Nu nog tijd vinden om het in elkaar te naaien hé :-)

Groetjes, 

5 opmerkingen:

Daniëlle De Winter zei

Ik hoop dat je de tijd vindt om de tas te maken. Ziet er mij een leuk model uit.
Grtjs
Daniëlle

Nina-hobbysite zei

Ik ben benieuwd. Succes

Rita Janssen zei

Dit ziet er al heel goed uit! Als je nu nog de tijd en goesting vind om het te maken, willen we graag de nieuwe sporttas zien!
Grtjes, rita.

Tania zei

Spannend!

Michelle zei

Mooie kleuren ga je gebruiken, ik ben benieuwd ;)