maandag 27 januari 2014

Simpel kattenspeeltje gemaakt

Hallo allemaal, 

Ik had nog een stokje liggen 
en wilde daar al een tijdje een simpel kattenspeeltje van maken.
Hoe moeilijk kan het zijn, 
om voor zoiets simpels tijd vrij te maken?!
Maar toch dacht ik iedere keer 'sebiet, zal ik dat eens doen!"
Pff, niks van, als je iets wilt doen, doe je het gewoon, 
niet uitstellen... van uitsellen komt afstellen hé!

Dus bij deze een supersnel 
en supergoedkoop kattenspeeltje gemaakt.


En de katten die hebben plezier, 
alléé moest onze Witte de rest ook eens een kansje geven toch :-)



Onze Zwette kwam net uit zijn slaap, 
 hij wilde wel eens testen wat dat pluizige ding was, 
maar niet te fanatiek hoor , alles rustig bij hem.


Vandaag heb ik dus tijd gevonden om het te maken, 
want ik zit thuis met twee zieke kinderen.
 Ja , ik weet het , ééntje was niet genoeg :-) 
Sebiet naar de dokter met ze 
en mijn ventje voelt zich ook niet echt 100%, dus ??
Mij moeten ze niet aansteken hoor, 
ik ga vanavond nog heerlijk sporten, 
geen zin om ziek te worden nu!

Het is goed om terug creatief bezig te zijn, 
ook al is het soms maar met iets simpel als dit.
Maar zo geraken mijn hobbybakjes eens leeg, 
want kleine rommel genoeg hoor :-)

Groetjes, 

7 opmerkingen:

Angélique zei

Beterschap daar voor alle zieken!

ANJA 3D zei

Leuk en schattig om te zien met de poezen erbij. Beterschap met de kids.
Groetjes, Anja

Daniëlle De Winter zei

Ha, das leuk gedaan. Simpel en heel tof. Je ziet dat de beestjes zich goed amuseren.
Beterschap voor de kindjes gewenst.
Grtjs
Daniëlle

Nina-hobbysite zei

Beterschap. Leuke foto's van de katten. Die helemaal rode kat doet hij er niets mee? Want mijn rode kater vind bijna niets leuk om mee te spelen.

Amarins zei

Wat ziet dit er leuk uit!

Rita Janssen zei

De katten zullen lol hebben met dit leuke zelfgemaakte speeltje!
Grtjes, rita.

Tania zei

Kijk wat een plezier ze eraan beleven!
Hier ligt er ook eentje in de ziekenboeg.
Nu maar hopen dat we het niet over krijgen hé!