dinsdag 7 januari 2014

Vinden jullie dat ook niet lichtjes overdrijven :-))

Hallo allemaal, 

Ons vrouwke zegt, 
dat ik nu eens altijd op haar werk kom liggen!
ik vind dat dat toch nog mee valt :-))

Linksboven en rechtsonder hebben jullie nog niet gezien hé ?
Benieuwd nu naar wat er met die stof gemaakt is ?
Als ik eraf wil komen, kan het vrouwke het laten zien hoor :-)
En die links in het midden moet nog verwerkt worden tot iets.


Groetjes, 

Ps, mercikes voor al de reacties, 
het gaat goed met het veiligheidsgevoel hoor, 
ik heb geen schrik door de extra sloten erbij 
en ook wij hebben gelukkig een goede buurt hoor,
iedereen helpt iedereen hier.
Dus ze worden gezien hoor :-))

5 opmerkingen:

Daniëlle De Winter zei

Ja, dat kennen we. Ik heb hier thuis ook zo een schattebol die denkt dat hij nooit in de weg ligt en die denkt dat ik altijd blij ben dat die zo lekker dicht bij mij ligt. (ben ik ook gewoonlijk hoor)
Grtjs
Daniëlle

Nina-hobbysite zei

O, hij is verder toch wel lief;) Hij ziet erg schattig uit. En 1 ding is zeker als hij het zo regelt weet hij zeker dat je naar hem kijkt.

Margo zei

Succes met knutselen, gaat zo te zien erg goed :) LOL Je kat kijkt echt zo met een blik van, wat moet je ...
Liefs
Margo

ANJA 3D zei

Schattige, mijn kat doet het ook altijd.
Ik heb ook net even je vorige bericht gelezen. Pff, Ik hoop dat ik nooit zoiets hoef mee te maken en ik geloof best dat de extra sloten een veilig gevoel geven.
Groetjes, Anja

Tania zei

Zalig hé!
Hier komen ze ook altijd helpen ;-)