woensdag 5 februari 2014

Ons Minty die kwaad werd :-)

Hallo allemaal, 

Ik ben Minty, ook al ben ik een meisje, 
ik kan mij ook boos maken hoor :-)

Eerst kreeg ik een lintje, 
beetje aan trekken en in bijten.


Daarna kwam er iets met pluimen op 
en iets dat nu eens niet bleef staan hé, grrr.


Awel, ik vond er nu eens niks aan sé!! 
Ik werd kwaad en heb het van de krabpaal gesmeten!


En toen gaven ze mij nog een speeltje....
tsss, denk het niet, ik heb er genoeg van!


Maar ik ben niet altijd zo boos hoor, i
want k ben eigenlijk een klein en héél lief poesje hoor !!!

Groetjes, 

9 opmerkingen:

Nina-hobbysite zei

Wat een leuke foto's. En zij speelt wel. Ik ga bij mijn rode kater ook een lintje proberen. Ik heb al van alles geprobeerd: aluminiumfolie, wattenschijfjes, speeltje met kattengras. Het enige waar hij in geinteresseerd is, is een ongekookte macaroni elleboogje.

Stins zei

Hahaha, dat boze hoofd!

Daniëlle De Winter zei

Ha, ha, daar zit pit in, in dat meisje. Zo heb ik ze af en toe ook graag. Dan hebben ze zo van die grote dikke deugniet ogen. Hier speelt de poes graag met een rauwe groene boon. Tot dat de hond het merkt en er mee vandoor gaat...
Grtjs
Daniëlle

Thuis bij Corrie zei

OH, die ogen van poes. Je hebt het mooi vastgelegd. Ze is er duidelijk niet van gediend.

Rita Janssen zei

Toffe foto's! Ik heb 4 poezen en die hebben zo allemaal hun eigenwijs kantje net als de jouwe :-)
Grtjes, rita.

Aafke zei

Geweldige foto's. Je hebt haar 'gezichtsuitdrukkingen' zo goed gevangen op de foto.
Aafke

ANJA 3D zei

Wat een schatje. Leuke foto's.
Groetjes, Anja

Elizabeth zei

Wat een karaktertje!
Erg leuk om te lezen en te zien hoe je poes reageert. Het zijn toch van die heerlijke beestjes....

groetjes, Elizabeth

Tania zei

Haha! Vooral de laatste foto is super!