maandag 26 mei 2014

Langzaam verder haken aan het aapje



Groetjes, 

7 opmerkingen:

Viltanja zei

Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat. Ik vind die gehaakte beestjes altijd zo leuk, ik ben er alleen niet zo handig in. Ik geniet dus maar lekker met je mee. Ook met een bakje thee voor mijn neus.

Groetjes Anja

Rita Janssen zei

Ziet er al goed uit! En je hebt je goed geïnstalleerd met koekjes en een tasje thee erbij, gezellig!
Grtjes, rita.

Daniëlle De Winter zei

Langzaam maar zeker, zo kom je er ook. En dan nog een koekje en een theetje, meer moet dat ni zijn...
Grtjs
Daniëlle

Sannies Freubel Nestje zei

Al die schattige beestjes zijn altijd zo leuk gehaakt. Ben benieuwd als het af is.
Ik wens je nog een fijne dag.
Liefs Sannie

Nina-hobbysite zei

Ziet er uit als een gezellig avondje. Zijn dat nou pepernoten?

Michelle zei

Met iedere vaste kom je dichterbij ;)

Saskia zei

Dat komt in orde hoor, zo'n leuk aapje!!

Na het afsluiten van het Poekie-project heb ik eindelijk wat meer 'me-time', en probeer ik ook de creatieve draad weer op te pakken. Hopelijk kunnen we na de zomervakantie ook onze 'babbel-draad' nog eens terug op pakken? Ik ben benieuwd hoe 't ondertussen met jou, je gezin en de mama gaat! Alvast de liefste groetjes!!! Saskia :)