donderdag 12 juni 2014

Sporttas

Hallo allemaal, 

Deze sporttas wilde ik nog laten zien.
Het patroon is van HIER
enkel vind ik het formaat wat groot uitgevallen.
Ik had niet de juiste maat rits in huis, 
maar wilde er geen nieuwe voor gaan kopen, 
De stoffen had ik ook nog liggen.
Ook heb ik tussen de zijkanten 
en de tas bolletjesband gestikt.
De rits moet ik nog steeds, met de hand, vastnaaien aan de binnenstof.
Het zal iets zijn om in de zomervakantie verder aan te werken. 


Zo zijn er nog werkjes die aanpassingen nodig hebben,...
Ik hoop dan ook op nog wat goed weer de komende twee maanden,
zodat ik ermee buiten kan zitten, terwijl ons kinderen in het zwambad zitten.  
Duimen jullie mee, op nog wat mooi weer?

Groetjes, 

4 opmerkingen:

Daniëlle De Winter zei

Natuurlijk duimen we mee voor het goede weer. Ja van die werkjes waar je zo nog "iets" moet aan doen, die hebben we allemaal wel wat liggen.
Grtjs
Daniëlle

Thuis bij Corrie zei

Volgens mij hebben we allemaal problemen met het afmaken van een project. Hopelijk krijgen we nog heel veel mooie dagen.

Rita Janssen zei

Van die half afgewerkte projectjes liggen er hier ook hopen, maar regelmatig worden er toch ook uitgehaald en afgewerkt. Doe jij dat ook maar tussendoor en je zal een mooie tas hebben waar je trots op bent!
Grtjes, rita.

Amarins zei

Ik denk dat de meesten van ons van die projecten hebben die soms heeel lang in de kast liggen haha.
Fijn weekend, Amarins