zaterdag 12 juli 2014

Prinsenbos te Grimbergen

Hallo allemaal, 

Stevige schoenen en regenjas aan, 
en de bewolking en regenbui
hebben we maar gewoon mee op stap genomen :-)





Onze kater is heel ziek.
Zijn nieren zijn aan het opgeven.
Hij stond al een langere tijd op dieetkorrels, 
maar helaas er is niks meer aan te doen.
Zolang hij nu nog blijft eten en drinken, 
is alles nog even goed.
De moment dat hij weer stopt, is de strijd verloren.
De momenten die ik nog met hem heb, 
beleef ik dubbel en geniet nog meer van zijn knuffels.
Dit heeft hij niet verdient! 
Na alle kwaad en ellende dat hij heeft overwonnen,
dat de mens hem aangedaan heeft. 
Geeft zijn eigen lichaam het op.
Zo triest!

Groetjes, 


4 opmerkingen:

Angélique zei

Prachtige foto's van een prachtige wandeling!
Wat triest om te weten dat het afscheid nadert... heel veel sterkte.

Nina-hobbysite zei

Super foto's. Ach, die arme kater. Komt dus helaas niet meer goed.

Tania zei

Wat een prachtige wandeling!
Zo zie je maar, dat je niet ver hoeft te gaan om te genieten.
Ik vind het heel erg om te lezen dat je kater erg ziek is. Ik hoop dat hij nog wat mooie momenten mag beleven.

ANJA 3D zei

Schitterende foto's. Ik geloof best dat het genieten is tijdens het wandelen. Sterkte met jullie kater. Meest oudere katten krijgen last van hun niertjes. Een echte ouderdoms kwaal. Nou heb ik ook de vorige berichte gelezen en het beestje heef afgelopen tijd behoorlijk wat mee gemaakt.
Groetjes, Anja