vrijdag 15 augustus 2014

Creatieve duizendpoot spelen :-)

Hallo allemaal,

Ik ben nog eens achter de naaimachine gekropen.
Later meer over deze simpele creatie die ik nodig had.
(en zo liggen er nog kleine creaties klaar).


Terwijl ik in mijn hobbykeldertje bezig was, kwam één van ons katten bij mij zitten.
Yes, het kattenkussen wordt gebruikt. :-)


Ook heb ik dit lekkere(!!) dessertje gemaakt. 
Voor het receptje kijk bij Laura op haar prachtige site: KLIK HIER
Moeten jullie écht eens gaan zien, zoveel moois en lekkers daar en als je vragen hebt, mag je Laura mailen, ze mailt je terug en is een hele lieve jongedame!!


Toen wij dit huis kochten, was de wasruimte in de kelder onze laatste zorg.
Maar toch werd ik het beu om telkens op een vuil en lelijk groen kleurtje te moeten aankijken.
Dus hop, een borstel witte verf over, eerste grondlaag staat erop. Foto is getrokken tijdens het schilderen, de randjes zijn ook wit gedaan hoor. :-)
Van het weekend gaan we eraan verder doen. Kan het eens écht als wasruimte gaan dienen na jaren in de keuken te staan strijken. Ik kijk er naar uit!


Groetjes, 

6 opmerkingen:

Nina-hobbysite zei

Dessertjes zien er lekker uit. En jouw kat is de tweeling broer/zus van mijn kat.

Thuis bij Corrie zei

Fijn om weer lekker bezig te zijn.
Het dessert ziet er heerlijk uit.
Jij schreef dat het bij jullie regent, hier schijnt tot nu toe de zon en is het zelfs warm. Dit hadden ze niet opgegeven.

Sannies Freubel Nestje zei

fijn zo lekker actief bezig zijn.
en dat dessertje ziet er jammie uit.
heb je nog overschot? hihi
liefs sannie

Michelle zei

Goed bezig ^^ De poes kan heerlijk zacht liggen zo te zien en dat dessert ziet er ook heerlijk uit zeg!

groetjes,

Michelle

Rita Janssen zei

Goe bezig!! Wat dat met de stofjes wordt, geen idee :-( maar je had tof gezelschap van de poes! En je wasruimte, dat komt goed! Nog even geduld.
Grtjes, rita.

Swaantje zei

Lieve Jaimie,
je Dessertjes zien lekker uit ;o)
Mooi stofjes heb je.
Liefs
Swaani