zondag 17 augustus 2014

Geen ponywandeling maar een....

Hallo allemaal, 

...Ezeltjeswandeling hebben mijn man, ons dochter en ik vanmorgen meegedaan, deze werd georganiseerd in een kleine groep en ging uit van DE VLIERTUIN. (klik op de naam om naar hun site te gaan).
Kindjes mochten heel de wandeling op een ezeltje zitten en de ouders mochten het ezeltje vasthouden en begeleiden.

Dit was eerst ons wandelezeltje: Ursula,.
Enkel ons dochter bleek wat groot voor het ezeltje. We hebben daarna Ursula haar mama als wandelezeltje gekregen. Van haar heb ik geen foto, maar ze lijken op elkaar hoor. :-)



Het was moeilijk om foto's te trekken want het eerste deel begon het te regenen en je begeeft je in groep, dus je kan niet  even achterblijven omdat jij vindt dat je daar een mooie foto kan nemen hé. :-) Maar ik heb er toch snel een paar getrokken met mijn telefoon.

Een stukje zicht uit het bos daar. 



Onderweg zagen we nog diertjes. Geen idee of je het goed kan zien, maar de tweede foto is een??...  Tja wat is dat? Een os? Buffel? 
Ik vond het zo raar om dat daar gewoon in een wei te zien staan (nog nooit eerder gezien, behalve dan in een zoo).



Ook mooie bloemen/planten gezien, even een snelle foto genomen.


Terug in De Vliertuin aangekomen, heb ik in hun winkeltje deze appelsap en zeepje van schapenmelk (voor gevoelige huis)  voor mijn mama gekocht.



Weer een leuke uitstap gemaakt en toch weer een kleine 4 km gewandeld in weer en wind. :-)

Groetjes, 

5 opmerkingen:

Thuis bij Corrie zei

Wat heerlijk om zo in de natuur te zijn. En echte wandelaars gaan in weer en wind natuurlijk.

ANJA 3D zei

Wat een leuk en gezellige wandeling.
Groetjes, Anja

Rita Janssen zei

Heerlijk zo'n mooie uitstap in de natuur en die regen, die moest je er helaas bij nemen.
Grtjes,rita.

Elizabeth zei

Wat leuk! En ik ben helemaal weg van ezeltjes, wat een schatje op de foto...
Leuk uitje, Jamy

Elizabeth zei

Sorry, schrijf ik je naam verkeerd ...