maandag 11 augustus 2014

Memobord

Hallo allemaal, 

Wat is het fijn om terug in mijn hobbykeldertje bezig te kunnen zijn.

Ik heb daar gisteren dit memobord gemaakt. 
Er zijn geen nieuwe spullen voor aankocht, ik heb hiervoor in mijn bakken gezocht wat ik nog kon gebruiken.
Ook de canvasdoek lag nog nieuw in de kast en wilde ik eruit hebben.
Dus zo is het een mooie oplossing en is het nog bruikbaar ook :-)

Het groene gehaakte bloempje heeft mijn mama gehaakt voor mij.

Het is een snelle en gemakkelijke creatie en dat is tof als je even iets kleins wilt maken.


Groetjes, 

4 opmerkingen:

my cozy ❤ little space zei

lovely post, i saw you thrue other bloggers...thanks for sharing!

Nina-hobbysite zei

Ziet er leuk uit!

Wollige Werkjes zei

Wat een leuk idee , en heel mooi gemaakt.

Rita Janssen zei

Heel tof memobord, heel fleurig en opgevrolijkt met dat bloemetje!
Knap idee!
Grtjes, rita.