zaterdag 9 augustus 2014

Poezenkussen gemaakt en hobbykeldertje bijschilderen

Hallo allemaal, 

Ik zag bij haar een leuk kattenkussen, aangezien ik net de oude krabpaal in mijn hobbykeldertje had geplaatst (want één van onze katten ligt er nog steeds graag op en in) vond ik het leuk om zelf ook zo een kussen te maken.
Zo kon ik de versleten bovenplank verbergen. :-)


Ik heb in mijn hobbykeldertje een halve muur in het parelmoer gezet, dat is de muur waar ik op kijk en dat wit kleurtje erop, was er net ietsje teveel aan. 
Ik moest bij wijze van spreken nog net mijn zonnebril niet dragen binnen. :-)


Ik probeer zo snel mogelijk een blogronde te komen doen.

Groetjes, 

4 opmerkingen:

Tania zei

Wat leuk, zo kan die kattenpaal toch nog dienst doen.

Aritha zei

Leuk, dat kussen en die kattenpaal.

ANJA 3D zei

Leuke kussen heb je gemaakt. Past goed bij de paal. Ook je muren zijn heel mooi geworden.
Groetjes, Anja

Wollige Werkjes zei

leuk het kussen op de krabpaal , de katten houden erg van dat stofje.
en wat gezellig dat je bij me langskwam ;o)
groetjes Marjolein