dinsdag 26 augustus 2014

Speculoos-tiramisu

Hallo allemaal,

Oh, wat ben ik tegenwoordig toch weer heerlijk creatief in de keuken. Niet enkel om het avondeten te bereiden. :-)

De speculoos is verkruimeld en zit enkel vanonder erin en -boven erop,, dus niet verwerkt in de créme zelf. Ook geen laagjes gemaakt. Naar mijn mening zou het dan té worden voor zo een klein tasje.

Het recept komt op mijn kookblog te staan.

Mag ik iedereen bedanken om de steeds leuke en lieve reacties, telkens weer!! Echt waar, mercikes meiden!
@Gerda, sorry meid, maar het lukt me niet om te reageren bij u. Mijn reactie komt niet tevoorschijn bij het publiceren, heel raar en naar voor u. Maar ik kijk wel naar elke update bij u hoor! :-)

Pff, en nu door dit weer naar de winkel. Gelukkig ben ik ooit voor mijn rijbewijs gegaan, want ik neem vandaag de auto. Mijn fiets mag blijven staan vandaag. :-)

Groetjes, 

4 opmerkingen:

Daniëlle De Winter zei

Hmmmm lekker. Alleen ik maak het nooit klaar. Ik kan wel goed koken hoor,maar ik handwerk toch nog liever.
En af en toe de auto, dat mag, zeker als het regent.
Grtjs
Daniëlle

Michelle zei

hmm ziet er lekker uit. Ik wacht je receptje af.

Thuis bij Corrie zei

Ziet er lekker uit, dit zou voor mij toch moeten lukken.
Morgen gelukkig beter weer.

Margreet zei

Mmm ziet er lekker uit! Voor het 'volwassenen' recept lekkerrr met Amaretto likeur :P