zondag 24 augustus 2014

Tasje gemaakt én... Jawel hoor, al één klompje! :-))

Hallo allemaal,

Mijn haakwerk zat in een papieren tasje van een winkel. Enkel had het tasje zijn beste dagen wel gehad. Ik heb de maten overgeschreven en ben met mijn stofjes en vlieseline aan de slag gegaan. Alles lag in mijn voorraad, dus ik kon ook direct van start gaan. 


Ik heb ervoor gekozen om een karton in het tasje te leggen en niet tussen de buitenstof en voering.Waarom?  Zodat ik het tasje later gewoon kan uitwassen, zonder dat ik eerst het karton ertussen uit zou moeten halen. dat is mijn enigste reden... Luiheid dus :-)




En na 502 x proberen, eindelijk een klompje :-)) Voor mij als beginner in het haken, is het goed genoeg. Het enigste probleem nu... Ik moet er nog eens zo ééntje kunnen haken. :-)


Ik kom bij iedereen nog eens een blogronde hoor, maar zal voor wat later zijn.

Groetjes, 

10 opmerkingen:

Pauline zei

Wat een mooie tas! En fijn dat het je eindelijk is gelukt om die apenklomp te haken :)_

Angélique zei

Je tas is mooi geworden, veel persoonlijker ook dan zo'n reclametasje ;-)
Kijk, de aanhouder wint, de andere klomp zal nu niet zo'n groot probleem zijn.

Nina-hobbysite zei

De volgende klomp gaat vast makkelijker. En een mooie tas.

Tania zei

Wat een leuke tas!
Proficiat met je klomp, je ziet, de volhouder....
Veel succes met klomp nr2.

ann van dijk zei

Hoi,
Wat een super mooie tas met prachtige details.
Fijne dag
Liefs Anneke

Thuis bij Corrie zei

Slim van dat karton, want het er later uit halen dat wordt een heel gepruts.
En je ziet, de aanhouder wint.

Daniëlle De Winter zei

Leuke tas en zo een slacht idee is dit nog niet om het karton er los in te leggen. Kan je het ook gemakkelijk vernieuwen als die versleten is.
Gelukkig heb je maar 502 x moeten proberen voor je klompje geslaagd was. ;-)
Grtjs
Daniëlle

ANJA 3D zei

Schitterende tas heb je gemaakt en het klompje is zo schattig.
Groetjes, Anja

♥ Mary Janes TEAROOM zei

Beautiful work Jaimie!
Hope you have a great new week,
Susan x

Gerda Hartman zei

Wat een leuke tas en oefening baart kunst. Groetjes aan je mams.