maandag 4 augustus 2014

Wat moest ik jullie nog vertellen... :-)


Hallo allemaal,

Mijn ventje heeft eindelijk terug een fiets gekocht. mijn fiets is na jaren stilstaan eens gemaakt. Ons dochter heeft nu een grotere fiets gekregen en mijn mama haar fiets is nagekeken geweest.

Enkel onze zoon moet nog een fiets krijgen, maar als viertienjarige vindt hij dat nu écht niet zo erg hoor, van fietsen word je moe hé... stel je voor ség, komaan toch! :-))
Pech voor hem, hij kan mee eens hij een fiets heeft! :-)

Eergisterenavond 13 km gaan fietsen
en zagen we dit moois (foto"s zijn met mijn telefoon getrokken).




Gisteren zijn we, ook weer 's avonds, 16,5 km gaan fietsen 
en zagen we dit (deze foto's heeft mijn man met de camera getrokken).



Vandaag is ons dochter jarig. 10 jaar is ze geworden.
Ik kan vanaf vandaag zeggen: ik heb twee tieners in huis. :-)

Op handwerkgebied komt er niet veel uit mijn handen. Ik ben mijn hobbykelder aan het opruimen, er is al veel hobygerief uit!

Gerief om: kaarten te maken, kleren te naaien, kruissteek, pixelhobby, quilten, ... Dit wordt allemaal verkocht (via tweedehands) binnenkort.

Ik heb ook mijn andere hobbyblog opgezegd, ik heb nu deze en mijn schrijfblogje 
en dat is voldoende.

Een mens heeft maar een beperkte vrije tijd en dan moeten er keuzes gemaakt worden.
Wat ga ik nog wel doen: haken, dekens breien, (hand)tassen maken, mijn drie schrijfcursussen en met mijn gezin op stap gaan. 

Ook ons huis moet nog verbouwd worden, maar dat doen we al jaren in stukjes, wanneer we er geld, tijd en zin voor hebben. :-)

Groetjes, 

1 opmerking:

Rita Janssen zei

Misschien goed dat je het wat rustiger aandoet, 2 blogs volschrijven en een schrijfcursus erbij is al meer dan voldoende! Dan nog wat handwerken en je gezin vraagt ook wat van je tijd wat maar normaal is natuurlijk! Goed gekozen! Mooie foto's maakten jullie op je fietstocht!
Grtjes, rita.