dinsdag 9 september 2014

Een nieuw haakwerk begonnen

Leve mensen,  mercikes om de mooie reacties op mijn gehaakt duo hieronder.
Ik heb eerder al eens een hondje gehaakt, dus het aapje was geen eerste haakwerkje.

Ondertussen is er door dochterlief een nieuw projectje gekozen. 

"Mama, kan jij alstublieft dit schattige schaapje haken?" vroeg ze schaapachtig. :-)
Aarzelend antwoordde ik: "Euh... Goh, euh... Ja zeker? Ok, ik zal mijn best doen."

Voor het lijfje van het schaap wordt een popcornsteek gebruikt.
Dames, ik zit dus nu al héél de tijd met het deuntje van het liedje 'Popcorn' in mijn hoofd!:-) 
Voor wie het deuntje niet kent, zoek het maar even op: Popcorn van Hot Butter.
Is zien of jullie het uit jullie hoofd krijgen nu? :-)) En? Neen hé? probeer nu je tel maar bij je haakwerk te houden.. Ja dacht ik ook al, lukt niet meer hé?! :-)


Groetjes,

5 opmerkingen:

Daniëlle De Winter zei

Neen, ik zoek het liedje niet op. En zeker niet als het liedje z blijft hangen in je hoofd ;-)
Je gaat er denk ik wel een klus aan hebben met die popcornsteek.
Veel plezier ermee.
Grtjs
Daniëlle

Saskia zei

Wow... zo'n schaap zal niet eenvoudig zijn... Maar met jouw doorzettingsvermogen zal 't vast wel lukken hoor!!! Succes!!

Groetjes, Saskia :)

Nina-hobbysite zei

Leuk zo'n schaap, wel lastig denk ik.

Aritha zei

Heej, dat schaapje zag ik ergens anders ook voorbijkomen. Die vroeg of iemand het patroontje wist ...

Willy vdb zei

Ik was ook al op zoek naar het patroon. ......