vrijdag 31 oktober 2014

Dat was verschieten!

Hallo allemaal,

Gisteren was ik op de computer bezig: pc banking. Je weet wel héél geconcentreerd naar je scherm kijkend dan!
Ik zie iets in mijn ooghoek bewegen, tja niet zo gek hé met vier katten in huis.
Dus ik hoor mezelf zeggen: "Och, zo een mooie langharige kat hebben we ook eens gehad."
Enkel.... Wij hebben nu wel géén langharige kat meer!!!!!!!
Dus ik draai vliegensvlug mijn hoofd en jaja, ik sta oog in oog met dit prachtige beestje!!!
Er stond een vreemde kat in onze woonkamer!

Wat bedoel je, ik woon hier niet?!
Oh, maar ik ben nog niet van plan om zo direct te vertrekken hoor!

's Avonds stond het beestje er gewoon terug, we hebben wat mogen doen met onze katten.
Vandaag heb ik de kat nog niet gezien, ik was al eens gaan zoeken op de site van verloren katten, 
maar gelukkig zag ik daar toch geen foto van de kat staan. 
Hopelijk is ze terecht!

Groetjes, 

4 opmerkingen:

Margreet zei

De meeste katten zijn gezelligheidsdieren, dus een teken dat hij/zij het wel leuk vindt bij jullie ;-))

Thuis bij Corrie zei

Wat een mooi beestje. Maar jouw katten zullen hem vast niet geaccepteerd hebben.

Rita Janssen zei

Mooi beestje, dat gebeurde hier ook al eens. Hopelijk is hij weer thuis nu.
Grtjes, rita.

Margo zei

Haha Jaimie,
mooi beestje, dat al inderdaad even schrikken geweest zijn, een extra kat in huis !
Liefs
Margo