vrijdag 10 oktober 2014

Druk, maar gelukkig :-))

Hallo allemaal, 

Hoe gaat het met jullie? 

Ik heb het ontzettend druk, maar dat is niet erg hoor, want het is een goede drukte. :-)
Op het moment staat mijn leven écht wel in teken van sporten en mijn schrijven.
Ik ga eind november nog een vierde (thuis)schrijfcursus volgen: 'columns schrijven'.

Verder volgen mijn mama en ik nu ook 8 weken een voedingscursus in de fitness: Myline.
Het is géén dieet! Je leert anders eten (en snoepen mag) + 2-3x/week sporten = wel afvallen. :-). Gelukkig eten wij al veel mager en gezond thuis. Ik vind het sociale van onze groep wel tof daar, we lachen wat af hoor. :-)

Mijn mama en ik gaan al een jaar naar de fitness, maar nu sinds we een nieuwe club hebben, 
gaat mijn ventje sinds een week of twee ook mee. Ik ben best fier op hem, én ook op mijn mama!
Onze fitnessoefeningen zijn op 35 min gedaan. Het is intensief, maar je voelt je zo goed na het sporten!

Groetjes, 

6 opmerkingen:

Daniëlle De Winter zei

Wauw op 35 min je fitness oefeningen doen !!!!
Ik ben snip verkouden, ik zou het nog geen 5 min. volhouden.
Goed dat je er zo in kan vinden.
Geniet er nog van en fijn weekend.
Grtjs
Daniëlle

jaimie zei

Oei beterschap Danielle.
Mijn mama zit er ook al een dikke twee weken mee, is hardnekkig hé?

Groetjes,

Thuis bij Corrie zei

Nou, moedig hoor.

Margreet zei

Jullie zijn volhouders zeg, knap hoor!
Goed weekend en beterschap voor je moeder gewenst!

groetjes Margreet

Rita Janssen zei

Fijn dat jullie je zo goed voelen met het sporten, helaas niks voor mij. Ik moet jullie bewonderen.
Grtjes, rita.

Miss Creatuurtje zei

Doe maar fijn druk verder :-) En vooral blijven schrijven!