zaterdag 18 oktober 2014

Mijn schrijfsite mee promoten aub?!

Hallo allemaal,

Mag ik jullie aub om een dikke gunst vragen?
Indien jullie mensen kennen die (graag) lezen, kunnen jullie dan aub mijn site doorgeven???

jaimiepisonier.weebly.com

Het maakt niet uit welk genre ze lezen, ik moet op het moment voor mijn schrijfcursussen van elk genre proeven en zo staat er steeds een klein huiswerkje op (niet veel woorden hoor, het max. toegestaan is 1500 woorden).
Waarom vraag ik dit? Omdat ik hoop op reacties, want van feedback leer ik bij!
Graag wil ik ook weten of er wel een  lezerspubliek is voor mijn schrijfstijl, wat de lezers graag wel of niet willen binnen een verhaal,...
Van mijn docenten en de personen die mijn verhalen al gelezen hebben zijn de reacties positief, dat stimuleert natuurlijk om verder te blijven schrijven.
Als ik (hopelijk binnen een dik jaar) mijn manuscript echt naar buiten wil brengen, is het voor mij fijn te weten dat er ook echt wel ergens iemand zit op te wachten. :-)

Dank u om dit berichtje te lezen en de hulp in elk geval al!

groetjes,

PS: ik hoop snel aan het gehaakt schaapje te kunnen verder doen hoor :-)



3 opmerkingen:

Aritha zei

Ik kan niet op die site komen van jou!

jaimie zei

Dank u om de melding!
Ik ben zo goed geweest om mijn eigen naam blijkbaar verkeerd te schrijven...Goed bezig hé.. :-))

Groetjes,

Miss Creatuurtje zei

Ik zal dat zeker doen! Op dit moment stuur ik al je schrijfsels door naar mijn e-reader, van daaruit kan ik jammer genoeg niet reageren (ik lees dan offline) maar ik lees ze wel degelijk en ik doe mijn petje af hoor, ik vind echt dat je een hele leuke schrijfstijl hebt, ik ben benieuwd naar je manuscript. Veel succes ermee!