dinsdag 2 december 2014

Nog steeds gezellig druk in huis.:-)


Hallo allemaal, 

Ik ben jullie niet vergeten hoor, jullie mij hopelijk ook nog niet. :-)


We hebben het gezellig druk. 
Deze poes is hier nog steeds een regelmatige bezoeker. Schoon beestje hé!
Onze vier katten vinden het al minder erg tegenover in het begin, dat het beestje onaangekondigd binnen stond. :-)

Indien u zin hebt in zijn/haar verhaaltje, kunt u het hier lezen:




Ondertussen volg ik ook een thuiscursus Italiaans (deels ook een stukje research, leuk!!).
Ik moet ook gesproken huiswerk inzenden, dus ik kan niet vals spelen hoor! :-)


Ook het bakken is hier nog volop bezig. :-)
Deze keer eens creusli gemaakt. 


En als schrijfster, lees ik ook al graag eens iemand anders zijn werk,
alleen de tijd ervoor vinden is soms wat moeilijk nu.  :-(

Met mijn schrijven gaat het goed, ben ik héél véél mee bezig. 
Volg ondertussen ook nog een thuiscursus: columns schrijven.
Ben in zee gegaan (of zij met mij) met een auteurbegeleidster, 
om mijn manuscript nu ook echt een start te geven! Ik heb er zin in!

Met mijn gezin gaat alles uitstekend!
We zijn goed aan het sporten, mijn voedingscursus die ik acht weken gevolg heb, heeft zijn vruchten al afgegeven.
Mijn man is al wat kilo's kwijt geraakt door gewoon anders te eten in combinatie met sporten. Ik ben héél fier op hem!! 
Ook ons dochter doet het goed mee, ook op haar ben ik natuurlijk fier! 
Enkel nu onze tienerzoon nog in beweging krijgen en dan is het helemaal ok hé. :-)

Ik kom binnenkort nog langs op jullie blog hoor! 
PS: Rita, bij u lees ik steeds snel het verhaal rond uw man zijn ziekte. 
Ik denk aan jullie en duim verder hoor!

Groetjes, 

5 opmerkingen:

Nina-hobbysite zei

Een gezellige blog hoor. Wat een mooie kat.

Daniëlle De Winter zei

Wat een mooie kat is dit. Zou zij echt geen thuis meer hebben? Wie laat er nu zo een mooi exemplaar achter. Gelukkig heeft ze iemand met een gouden (katten) hart gevonden.
Veel succes met je schrijf werk.
Grtjs
Daniëlle

Miss Creatuurtje zei

Klinkt allemaal fijn en veelbelovend, tof!

Atelier Eigenhandig zei

Leuk om weer eens wat van je te lezen, je bent maar druk bezig.

Groetjes van Janny.

Rita Janssen zei

Hele mooie kat! Je bent lekker druk bezig lees ik, niks mis mee! Jullie lijken het sporten ontdekt te hebben, fijn, niks voor mij, nooit geweest. Bakken wordt hier niet veel meer gedaan, lezen wel tussenin, maar vooral handwerken. Bedankt voor de duim!
Grtjes, rita.