vrijdag 30 januari 2015

Confituur gemaakt

Hallo allemaal,

Ik heb gisteren confituur van kiwi (met banaan) gemaakt. 
Het recept: klik HIER.

PS: deze foto is gemaakt met mijn nieuwe (tweedehands wel te verstaan) Canon 5D: full frame!!! 
Die ik heb gekregen van mijn ventje... Dank u, schat!!! Ik ben er superblij mee!!!

Oh ja, ik kwam gisteren nog bollen wol tegen om een klein dekentje (voor onze dochter) van te maken.
Ik heb er al eens zo eentje gemaakt voor onze zoon toen. 
In de kleuren: beige, grijs, donkergrijs en groen. Om dat dekentje te bezien: klik HIER
De bollen wol die ik nu heb liggen zijn de kleuren: lichtblauw, roestkleur, rood en lichtgrijs. 

Groetjes, 

5 opmerkingen:

Angélique zei

Hm, geniet ervan!En natuurlijk veel haak- en fotografeerplazier gewenst!

Daniëlle De Winter zei

Nog nooit gegeten kiwwi met banaan. Ziet er wel lekker uit. Of is dat omdat je foto zo goed gelukt is ;-)
Grtjs
Daniëlle

Margo zei

Ziet er super uit Jaimie !
Ik moet me er toch ook eens aan wagen !
Liefs
Margo

Rita Janssen zei

Nog nooit gemaakt of gegeten! Veel plezier met het maken van je dekentje!
Grtjes, rita.

Miss Creatuurtje zei

Mmmm lekker! En leuke foto :-) Ik zie dat je nieuw fototoestel zijn uiterste best doet ... of ben jij dat? :-)