woensdag 28 januari 2015

Poezenpootjes

Hallo allemaal,

Graag wil ik jullie bedanken om de lieve reacties... Mercikes!!

Deze foto was een test met de canon350D en gelukkig is deze wel scherp. :-)


Kom net terug van het sporten en ik vrees dat ik al mijn energie heb verbruikt daar, 
dus ik houd een luie avond... Tja, avond is misschien een te groot woord. 
Wij moeten elke schooldag om 5.15 u opstaan, dan heb je niet veel avond meer over nu eigenlijk hé. :-(
Ga ik even gewoon in de zetel zitten met de ipad? Of ga ik toch nog confituur maken? of verder schrijven aan mijn huiswerk? Of Italiaans verder leren?....

OF...  Geef ik mijn hersenen een goede schudding: misschien snappen ze dan het woord 'RUST'! :-)

Groetjes, 

4 opmerkingen:

Miss Creatuurtje zei

Ik hoop dat je naar het woordje RUST aan het luisteren bent :-) en poezenpootjes, altijd zalig!

Birgitte aka Bietje zei

Ik wist niet dat poezepootjes zo fotogeniek waren.

Margo zei

Haha Jaimie,
ja rust, ken jij dat eigenlijk wel ?
Ik moet niet veel zeggen hoor LOL
Over die confituur moeten we eens bellen, heb hier ook alles liggen, maar nog ni aan begonnen ...
Liefs
Margo

Rita Janssen zei

Poezenpootjes heb ik thuis ook genoeg in huis met 4 poezen. Hopelijk heb je rust gevolgd....
Grtjes, rita.