zondag 8 februari 2015

foto's en een vraagje

Hallo allemaal,

Nog wat foto's voor jullie :-)

Dit is een natuurlijk zwart/wit foto, we hadden gewoon het licht boven de eettafel even uitgedaan; :-)


Nog wat gaan wandelen, deze is van begin vorige week. Ondertussen zijn we nog gaan wandelen, dus nog foto's genoeg. :-)


Dit telt ook op gebied van foodfoto's hoor. :-)


Hebben jullie een account bij Twitter, Instagram of Flickr? 

Ik wel:

Twitter = ivm schrijven
Instagram = beetje vervanging van blogger geworden vrees ik.
Flickr = ivm met fotografie 

Instagram is in drukke periodes eigenlijk wel handiger dan een blog onderhouden, moet ik toegeven.

Groetjes, 


4 opmerkingen:

Margo zei

Erg mooie foto's Jaimie !
Liefs
Margo

Daniëlle De Winter zei

Hele mooie foto's en neen ben van geen van de drie lid...
Grtjs
Daniëlle

Michelle zei

Mooie foto's zijn het geworden, ik ben wel actief op Instagram (Miesjuh91) maar verder niet.

Rita Janssen zei

Je maakte mooie foto's, ik moet toegeven dat ik op geen van de drie actief ben, ik hou nog het meest van blogger.
Grtjes, rita.