zondag 1 februari 2015

Foto's: wandeling parkbezoek te Duffel

hallo allemaal,

Vrijdag zijn mijn ventje en ik gaan wandelen in het park te Duffel.
Het weer was helaas niet super, maar het bleef gelukkig wel droog.



Dit is het dichtste dat ik kan fotograferen nu.
Mijn droom... Ooit een macrolens te kunnen kopen! :-)


Beestjes liepen er ook genoeg: deze lieverd kwam zomaar naar mij toegelopen.


Dit was het dichtste dat ik durfde komen bij deze lieverd. :-)


Tja, hier ben ik de tel kwijtgeraakt hoor. :-)


Groetjes, 

5 opmerkingen:

Margo zei

Knappe foto's, zeker van die boomstronk !
Liefs
Margo

Daniëlle De Winter zei

Hele mooie foto's !!!
Grtjs
Daniëlle

Thuis bij Corrie zei

door foto's te maken zie je veel dingen anders. Je let veel meer op je omgeving. Mooie foto's weer.

Rita Janssen zei

Wat een mooie foto's in een mooie omgeving!
Grtjes, rita.

saramsades zei

prachtig foto's